Problem z iPlusem rozwiązany!

Ostatnio pisałem o tym, że udało mi się uruchomić iPlusa pod Ubuntu ale działa strasznie wolno. Przed chwilą rozwiązałem ten problem 🙂 Rozwiązanie okazało się banalne, wystarczyło wyłączyć wszystkie karty sieciowe jakie mam (zwykła sieciówka eth0 i wifi eth1). Jedna była konfigurowana z palca a druga korzystała z DHCP. Widocznie kiedy obie były włączone kolidowały jakoś z ppp0 i dlatego połączenie było tak powolne. Teraz wszystko już pięknie śmiga i w końcu Windows będzie mógł pójść w odstawkę! 😀

3 comments so far

  1. […] Wiosną, kiedy zostałem klientem usługi iPlus, musiałem się trochę namęczyć aby uzyskać dostęp do sieci pod Ubuntu. Po paru dniach kombinowania udało się i mój SonyEricsson GC79 śmigał jak marzenie. No właśnie – śmigał – bo od paru dni znów jestem pozbawiony sieci :-/ Po tym jak w zeszłym tygodniu goszcząc z laptopem na uczelni wykonałem update Dappera, za nic w świecie nie mogę połączyć się z Internetem. Najgorsze jest to, że nie mam bladego pojęcia dlaczego. Od dwóch dni grzebię się w tym i nic :-/ Na 100% jest to wina nowej wersji jakiegoś pakietu ale jakiego? Wczoraj postanowiłem ściągnąć wersję Edgy Eft RC i zobaczyć jak tu będzie wyglądała ta kwestia. No i cóż, jest tak samo :-/ Guglałem dziś całe przedpołudnie i wszystko wskazuje na to, że chyba jako jedyny na świecie mam taki problem. Do tej pory łączyłem się za pomocą takich skryptów: […]

  2. Mlody on

    Mam problem zainstalowałem ubuntu i nie mam pojęcia jak zainstalowac iplusa dodam ze modem mam option globetrotter edge prosze o pomoc jak najszybciej

  3. Krzysztof on

    Mam problem z Iplusem przez jakis czas lapal mi zasieg na 2 kreski max 3 lecz od okolo 1,5 miesiaca nie mam wcale internetu. Podlanczam modem iplusa, i pokazuje mi sie okienko podlacz modem do sieci co mam zrobic, w dodatku, siec plus twierdzi ze u nich chodzi internet i nie maja zastrzezen do produktu tego. Czy to wina karty?


Leave a comment